MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Khamis, September 16, 2010

Gambar Raya

Sepatutnye dalam pic ni akan ada seorang lagi insan yg setia dalam mana2 pic raya kat umah ni. Tapi beliau dah pergi menyahut seruan Ilalhi... Al - Fatihah utk arwah atuk.
* Yang xde dlm pic - Dink, Kiki n Rudy.



Memandangkan 2-3 tahun sebelum ni, diorg mmg beraya kat Dengkil, jadi tahun ni along n hubby beraya di umah mentua kat Melaka plak.




*Aku - Inilah keluarga besar kami

7 ulasan:

-cHenta- berkata...

dear...
my blog sudah diprivate kerana ada masalah jiwa melanda. kalau nak baca hantar email u kat i okey..i invite. =)

pinky_baby87@yahoo.com

Linglung berkata...

selamat hari raya. lu dah kawin rupanya..seronok tak beraya sbg org dah kawin? gua nak belajar sikit selok belok dia mcmana..keh keh keh

ymn berkata...

slmt hari raya. bes kan dpt berkumpul sefamily

-MsGoodNite- berkata...

Linglung : suwey la lu... lu tgk sape yg lu kata gua dh kawen.. adei!

ymn : besttt.. apa tak best plak.. ehhee

Zampeada berkata...

eh mana komen aku tempohari... hilang ek... alamak!

Linglung berkata...

haha...gua salah baca *along tu jadi *aku...so gua ingat lu cakap *aku dan hubby! kah kah kah!

-MsGoodNite- berkata...

Zam : ko komen ape ekkk?

Linglung : nanti gua kasi hadiah spek la kat lu.