MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Jumaat, September 24, 2010

Jiwa Kacau

Ada rasa kurang sedap sket dlm hati skrg ni (ssat entry ni ditulis). Itu pasal dah pukul 1 pagi mata takmoh lelap gak! Ntah apa ke dot dot dot pulak mlm nih x dpt tido. Okeh! Aku bgtau kemungkinan sbb2 nye pasal kat dlm jiwa ni dh bercampur aduk..jiwa kacau ke? mebi not!

1. Pasal surat CTR entry sblm ni

2. Pasal sorang guy yg aku kenal lebih kurang

#1 Surat CTR, kalo x diluluskan means aku tak dapat join pegi KL Ahad ni. So, aku tak dpt jumpa Mahathir.

#2 Guy ni maybe marah @ ada sikit perasaan jeles kat aku sbb sesi chit chat aku dgn sorg mamat yg aku kenal lebih kurang gak. Boipren? nope. Pakwe? nope jugak. Tp we like each other...keh keh keh!



*Aku - Syok gak tulis entry pendek2 nih!

5 ulasan:

Anonymous berkata...

hahaha... jiwa aku pun kacau... mata belum dpt tutup dah mo naik time sahur...kalo time posa lah kan... :0b~

Zampeada berkata...

sesuatu kan nombor 2 ni.

Linglung berkata...

like tu nanti boleh berubah menjadi love ~

-MsGoodNite- berkata...

ery - elok la puasa terus!!

Zam - xde yg sesuatunye..biase2 je

linglung - pandai jgk lu rupanye..keh keh keh!

Zampeada berkata...

ek? yalah tu...