MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, November 10, 2010

Kena tipu!


Sotong Celup Tepung sebenar

Lupa nak cerita padahal benda ni hepen bulan lepas masa aku gi KL. Selepas aktiviti rutin org pompuan pd belah siang, belah malamnya aku dan kawan2 pakat pi diner kat Kg. Baru. Apa nama restoran ntah, aku lupa! 8 orang makan penuh meja. Mmg takde kontrol punya makan. Balun je sume yg ada. Orang tu oder puyuh, orang ni oder ikan. Orang ni oder tomyam, orang tu oder telur bungkus. Aku? Aku oder sotong celup tepung. Orait gak la, kalo nk makan dengan nasi. Peh!

Semua menu yg dioder dah sampai. Apa tunggu lagi? Makannnnnnnnnnn....yum..yum....sotong celup tepung belum datang. Kejap lagi kot! Makan lagi..

Sotong celup tepung sampai! Aku pandang sotong celup tepung, aku pandang member depan. Member depan pandang sotong celup tepung, member depan pandang aku. Apehal mcm ni plak rupa sotong celup tepung nih?!

Sotong Celup Tepung tipu

Kami gelak. Dem! Takkan nak makan cekodok sotong dengan nasik!


*Aku - Sape ntah chef yg masak menu ni. Macam harem jer!

9 ulasan:

Zampeada berkata...

klu jenis kembung smcm ni...kompom tak rangup... sotong dlm tepung namanya.

Linglung berkata...

tapi dr penglihatan gua yg sedang lapar ketika ini, mcm sedap je gua tgk sotongcelup tepung yg tipu tuu..haha

-MsGoodNite- berkata...

zam - 100% correct apa yg ko tulis tuh.

Linglung - ala.. lu tolak batu ngan kayu aje kalo lapar. Gua tau tuh!

aKuPm berkata...

hahahahahahah ko neh...mmg pandai menceriakan hari2 aku arr beb...aku gelak terbahak2 neh...sbb aku paham sgt2 ko tuh..huhuhuhu

weh, itu kedai makan arr jgn pegi lagi...manyak kudukut okey...btolla tu ..bkn sotong celup tepung tp cekodok celup sotong hahaha

Zampeada berkata...

sotong salut tepung yg sedap dan betul pernah aku jumpa kat kuala perlis... mmg masa belajar dulu suka pi situ...

Si Kachak Suparjo berkata...

Fail!


*Terima kasih telah berkunjung ke blog aku. Itu adalah perbuatan yang baik dan harus dijadikan teladan.

-MsGoodNite- berkata...

Haiza - tapi menu lain superb beb!

Zam- kat tempat aku ni, byk menu2 yg berasaskan celup tepung. Ikan celup tepung, udang celup tepung, sotong celup tepung, bayam celup tepung... peh!

Si kachak - awal2 dh bg fail! :p

patunghujan a.k.a cik teruterubozu berkata...

stress tgk sotong celup tepung cni, rase nk balik mkn kt ganu jek

patunghujan a.k.a cik teruterubozu berkata...

bulat tu jemput sotong
x miskin laa tokei kedai klu sotong kecik secoet, tepung tebal jual sepinggan 4 5 biji samapi 3 4 rgt