MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, Februari 12, 2011

Yuhuuu...

Huhuhu...Gua asyik tulis pasal hati, pasal limpa, pasal jantung, pasal perasaan je lately, kan?! Gua tau ada segelintir blogger yg dtg singgah blog gua ni naik berbulu baca mende-mende tu sume. Tapi gua peduli hape? Hahaha..agak kuang hajor la kalo gua jawab mcm tu. So, gua minta maaf sebab pengisian entry gua kebelakangan ini agak jiwa-jiwa. Soalnya, gua terbawa-bawa dengan perasaan gua skrg. Apapun, gua akan cuba balance kan citer jiwa gua dengan citer-citer yg lebih umum.

Lately juga, gua perasan kalo gua lama tak buat blogwalking terutama ke blog2 yg gua selalu follow seperti AkuLinglung, Deja Vu, Separa Normal dan lain-lain. Sorry jugak, bukan gua sengaja. Masalah yang gua hadapi sekarang ialah coverage broadband gua yg sangat2 lemah serta lembap. Amat susah sekali gua nak load sesuatu page blog tu. Gua tau, gua dah tertinggal banyak citer dari blogger2 kental ni. Apapun, lepas ni jika keadaan mengizinkan gua akan kembali membaca mana2 yg tertinggal dan leave comments.

Dalam pada gua tak blogwalking ni, gua aktif pulak kat fesbuk tp kondisi gua selalu sakit hati je. Sebabnya? broadband punya pasal. Ntah nak kena tukor line mende pulak baru laju.

Gua ada buat plan utk diri gua sendiri dgn beberapa bff gua. Travel around the world. Pergh! Macam bagus. Takde la.. gua plan nk travel sekitar2 sini je. Paling jauh dalam tahun ni nak ke Indonesia. Ia mungkin dpt dilaksanakan lepas gua dan bffs gua ke Pulau Perhentian dulu. Lepas tu baru boleh terbang ke Jakarta. Then next year boleh ke Australia atau Korea. Tapi Bffs gua sebok plak nk gi negara Winter Sonata. Menyampah! Perancangan perlu ada, baru boleh sasar goal. Betul tak gua cakap? Jangan jadi segelintir org, pasang angan-angan, impian tapi takut nak realisasikannya. Alasan takut kecewa. Belum dicuba dah dah fikir yg negatif. Memang pondan la tuh! Ah! Gua jadi emosi. Maaf, gua kena berhenti skrg sebelum gua lebih emosi dan terlepas cakap.

Tiada ulasan: