MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Selasa, Mac 08, 2011

Jiwa Kacau 2

Jiwa kacau sekarang, memang bersebab. Semoga ia tidak berlarutan. Semoga ia hanya sementara.

Kewajipan sebagai umat Islam gua dah lunaskan, malah ditambah dengan amalan2 sunat yang lain dengan harapan semoga kekacauan jiwa ini tidak terus bersarang. Untuk membantu supaya hati gua lebih tenang, gua kembali ke hobi yang lama. Sudah bertahun gua tinggalkan kerana tuntunan masa yang tidak menentu. Tapi sekarang gua terpanggil untuk kembali kepada hobi sejak dibangku sekolah. Gua mahu kembali menjadi ulat buku. Dan semalam singgah di Popular, gua beli "Orang Miskin Dilarang ke Sekolah".

Gua benar2 berharap kalo kekacauan jiwa gua ini akan cepat pergi.

1 ulasan:

Zampeada berkata...

♫ kenapa kamu... kenapa jadi begitu... inilah nasibku... ♫