MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, April 13, 2011

Gua sokong 200%, kasi bahagi sama rata ya?!

Dah mula nak buat balik habit mengapdet blog. Sehari sampai 2-3 entri gua post. Ah! Pedulik hape, iye dok? Dah time gua tengah rajin ni la gua nak update. Bila datang sifat malas kang, lama terbior blog ni.


Lewat ke idok, gua pun tak pedulik tapi gua tetap nak tulis pasal rancangan baru kat Astro Warna yg dah start 1 April hari tu iaitu Maharaja Lawak. Rancangan yang lebih kurang sama atau sama dengan je dengan Raja Lawak tapi ML ni disertai oleh finalis RajaLawak yang lepas (Musim 1 hingga 5). Gua ingat ramai yg follow rancangan ni. Tapi kat sini gua nak pesan, kepada sesape yg belum langgan Warna dan pakej Mustika tu, silalah berbuat demikian sebelum lu orang nganga tak dapat tengok persembahan peserta ML yang rata-ratanya dah bergelar artis terutamanya JOZAN (gabungan Johan dan Zizan), Nabil, Sepah, JAMBU (Yus dan Tokei) dan lain-lain (sekadar menyebut beberapa nama). Alah, si AC pun dah berbuih mulut duk pesan. Lu orang jangan buat2 lupa plak.



Dipendekkan cerita gua cuma nak tulis kalau gua supporter utama Sepah, Nabil, JOZAN, JAMBU dan Balas. Gua pedulik hape kalo lu orang cakap Balas tak best, gua heran apa kalo lu orang ckp lawak JOZAN recycle (tp gua pun menyampah sebenarnya), ada gua kesah kalo lu orang ckp lawak Sepah double meaning dan gua buat dekk je kalo lu orang ckp lawak Nabil sekadar loyar buruk. Tapi JAMBU terbaekkk!! Hahaha..bangang.



Yang penting gua sokong diorang walopun gua tak bodoh2 nak bazirkan duit gua beli topup buat undi diorg. Baik gua call En.b, ada gak pekdahnya.

Tiada ulasan: