MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Ahad, April 24, 2011

Kaki Power || Batu Karang

Petang jumaat tu gua cuma lazy-lazy kat rumah, depan TV. Kerja rumah sume dah settle, takde menda penting lain yang perlu gua worry. Berbekal segelas air Kranberi, Chipster dan remote, gua melepak depan TV.

Tapi kalau dah lumrah manusia, dalam duduk bersenang-lenang, ada saatnya perlu menyahut seruan alam. Itupun lama mana dah gua hold-hold. Kang tak pasal-pasal kena penyakit batu karang. Tapi lu orang faham-faham aje la keadaannya bila dah lama ditahan, kelam kabut nk ke toilet pun boleh tahan juga.

"Pranggg". Gelas kosong yg dah abis airnya gua teguk, tercampak ke dinding. Gua langsung tak jadi nak ke toilet sambil dalam hati minta organ perkumuhan dalaman gua tu tunda dulu tugasnya buat seketika. Gua kutip manik-manik kaca yang nasib baik tak berapa sangat bertaburnya. Boleh tahan juga tendangan gua. Boleh turun main futsal lepas ni. "Fajar! Lu tunggu, gua terima offer join lu punye female team!", kata gua dalam hati. Lepas kemas-kemas, gua sambung kerja gua tadi, masuk toilet. Harap-harap gua tak kena penyakit batu karang.

1 ulasan:

Cahaya_Kebahag!aan berkata...

klo crite kat Fajar, sure dia trima masuk team futsal~~