MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, Mei 04, 2011

Champions League - Barca dah ke final, jumpa Man U ke?

Okeh. Pagi 4.5.2011 tahan mata nengok abam Messi dan kawan-kawan seri 1-1 lawan dengan abam Ronaldo dan kawan-kawan. Seri-seri pun Barca layak ke final Liga Juara-juara atas aggregat 3-1. Tolong terima kenyataan ye! Real Madrid kecundang di semi's. Kadang-kadang gua tak faham dengan sesetengah orang ni. Masa team diorang menang, mak ai! Mengutuk orang kalah bukan main (Barca kalah pada Real masa Spanish Cup). Tapi bila diorg kalah pagi tadi, gua ingat macam harem la penyokong2 obses Real ni. Tak boleh terima kenyataan pulak. Rileks la.. dah tak berjaya tu, bawak2 diam je la ye. Tgk aje Barca jumpa Man U final nanti. Tapi malangnya 28 Mei 2011, gua berada di Pulau Perhentian. Tak tahu la gua boleh nengok ke idok!

Awal pagi ni satu lagi semi final antara Man U dengan Schalke FC, sebuah kelab dari Jerman. Sumpah! ni 1st time gua tau nama kelab ni. Gua igt Inter Milan boleh makan kelab Schalke ni tapi gua silap. Aisey! Melepas gua nak tgk abam Sneidjer beraksi di final. Ramai yg buat prediction Man U akan menang tapi bila tgk rekod perlawanan lepas (laluan ke semi's) Schalke ni menang besar juga ke atas Inter Milan dalam 2 quater final. Kira hebat juga la team ni. So, gua secara tak langsung mengatakan kalau gua tak berani nak buat prediction utk game pagi nanti. Walaupun gua nak Man U menang, tapi tak sedak juga bila dua team favorite gua kena jumpa kat final. Okeh, gua berenti sekarang.

Tiada ulasan: