MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Khamis, Disember 08, 2011

Dulu Lain, Sekarang Lain

Gua xde tempat nk tulis selain drp KKMD ni. Gua bukan jenis yg suka tulis diari walopun kdg2 gua rase blog ni dah jd mcm diari x rasmi gua. Tp betul ckp org kalo dengan cara menulis pun kita boleh luahkan apa yg kita rase.

Kalo org yg berkenaan baca entry ni, gua nk dia tahu, gua hormati dan kenangi dia sbg kwn. Hubungan yg sebelum ni dh jd sejarah. HISTORY! So, gua hrp org tu faham la, kalo dia x blh nak sng2 mintak gua call mcm dulu. Skrg, kalo gua call gua just nak remind as a friend bertanya khabar. Bukan nak layan jiwang, perasaan.
Gua xde masa utk tu sume skrg. Kalo gua rasa nk call nnt, gua call la. X payah suruh2. Dan kalo gua call hanya utk 5 minit itu dh kira bagus. Jangan la sedap2 mintak gua top up byk2 buat call lu. Dulu boleh la, skrg apa kes?

Tolong jgn sentap atau kecik hati. Sbb ini adalah kenyataan. Dulu x sama dgn skrg. Sgt berbeza. Gua mohon pengertian. Jangan buat gua jd hangin sampai gua hilang rasa hormat. Itu aje.

2 ulasan:

aKuPm berkata...

gua setuju bangat!!

-MsGoodNite- berkata...

Lu mmg kena setuju. Sebab sedikit sebanyak gua dapat kekuatan ni drp lu, kawan :)