MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, Ogos 04, 2012

Lalalalala

Hari ni aku masak lala untuk menu buka puasa. Sebenarnya, ini first time mak masak lala, nokk! Sebelum ni aku tahu makan je. Fisrt time makan lala masa aku duduk dengan mak sepupu aku kat Taman Melawati. Memang sedap Mummy masak. Bila Mummy tak masak, bibik masak. Sedap juga. Ok, itu cerita beberapa tahu dulu.

Hari ini aku pegi pasar dengan mak. Tujuan membeli lauk untuk masak seminggu. Ialah, takkan membeli tayar basikal. Secara tiba-tiba, aku ternampak lala. Nafsu makan tetiba datang walaupun aku puasa. Tambah pulak, mak aku dah takde idea nak buat menu apa. Aku dengan pantas "Lala aje lah mak. Akak masak" Peh! Steady tak aku?

Aku bagi kredit untuk diri sendiri. 1st time memasak lala pada bulan puasa yang mana kelebihan untuk mencicip rasa masakan tu takde, tapi tetap sedap. Kalo bukan bulan puasa, lagi sedap, boleh buka kedai makan gamaknya.

Hello Akak! Tolong masak. Eh?!






Sent from my BlackBerry® wireless device

6 ulasan:

akuPM berkata...

erk! kasi aku selaku ketua chef satu mesia ni rase. jgn risau, aku mmg pandai komen. sangat cerewet dan reti wat memek muke. if sedap, kalah kak ct nurhaliza n kak rozita tauuu berseri2 muke gua. tp kalo xsedap pepaham la yer pastu burok rupe gua huahuahua, so ade bran nk masakkan tuk gua?

-MsGoodNite- berkata...

Lu sedia bahan-bahan dia, gua masak. Takde hal bro!

akuPM berkata...

patut ke gua yg kene beli? lu ler pakej skali

-MsGoodNite- berkata...

Takde sebarang pakej disediakan. Hanya tolong masak je

Alizam Jonie berkata...

hey nak seketttt....

-MsGoodNite- berkata...

Dah abiss.... :p