MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, April 20, 2013

Tentang Rasa

Dari jauh nampak macam dia. Tak sure. Masalah rabun membataskan penglihatan. Ada seseorang yang aku kenal bersama dia. Jadi dengan yakin aku sahkan itu dia. Ya, gaya dan penampilannya. Seperti selalu, dia akan selalu memandang. Hanya memandang.

Bila hampir, masih dengan lagak dia. *sombong, malu?* Tapi tak sangka dia datang menegur. Macam selalu juga, satu, dua soalan sudah cukup baginya.

*************

8.46pm - terima sms. Dan macam selalu juga, macam waktu berbual di telefon mahupun berdepan. Soalannya cuma dua.


Kalau yang baik dan indah itu datangnya perlahan, aku akan setia tunggu sambil berdoa semoga aku tak kehilangan.




Sent from my BlackBerry® wireless device

Tiada ulasan: