MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Jumaat, Mac 14, 2014

Selamat Hari Jadi!

Macam selalu, every Jumaat aku follow encik tunang naik trek jogging Bukit Bauk. Dah dekat-dekat nak kahwin ni, pandai-pandai la nak maintain atau lebih kepada kuruskan badan. Walaupun orang cakap aku tak gemuk, tapi sebagai tuan empunya diri ni lebih mengenal manikam. Cewaaahhh!

Hari ni masih tak larat nak naik sampai last stop. Apa kejadahnya la tiap-tiap minggu naik tapi tak larat jugak. Kesian kat encik tunang, disebabkan aku dia selalu tak dapat naik sampai atas. Tapi hari ni aku bagi can.. silalah abang naik sorang. Sayang tunggu kat sini aje lah. (Pencawang pertama)

Dah dapat naik atas kan? Dah berpeluh kan? Okay, moh turun kite. Lapar ni.. - aku cakap dalam hati je.

On the way turun, encik tunang tanye.. tau tak hari ni besday abang? Adeh! Dia boleh tanye pulak! Ye la.. kesian dekat my kesayangan, sampai tanye sendiri cik tunang dia tahu ke tidak, sebab aku dari pagi buat bodo je tak wish pape pun. Aku pretending know nothing je sebab nak buat surprise kononnya. Alih-alih bila dah ditanya, terpaksa la jawab jujur. Jujur sungguh! The simple matter macam tu mesti la sayang tahu.. hahaha

Kepada my kesayangan,
Sayang ucapkan selamat hari jadi, semoga di hari lahir ke 30 ni memberi sejuta kebahagiaan buat abang. Sayang doakan abang semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dirahmati Allah selalu. Semoga Allah berkati perhubungan kita sehingga ke jannah.

Happy birthday, boo! ♡♡

Sent from Yahoo Mail on Android

Tiada ulasan: