MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Selasa, Januari 05, 2016

Cerita Tahun Baru

Hai... Selamat Tahun Baru 2016.

Dah 5 hari kita di tahun baru ni, aku harap masih belum terlambat untuk bercakap tentang tahun baru yang katakan kehidupan rakyat Malaysia akan lebih mencabar.

Fuhh! Aku dengar pon dah rase cuak. Apatah lagi nak menghadapinya selama 365 hari. Semoga aku tabah. Cewaahhh!

Last entry 2015, ada bunyi sedikit kesukaran aku nak handle blog bila mana kegagalan aku untuk login akibat kesilapan teknikal semasa login akaun google youtube. Akibatnya, ntah sapa-sapa punya akaun google yang jadi default main akaun google aku. Semua akaun blog dan youtube akau pakai username email jadah tu dengan password yang aku tak tahu. Bila login guna username yang biasa dah tak boleh. Nasib baiklah aku bijak dalam menguruskan blog. Akhirnya aku berjaya tangani dan buang akaun google yg ntah sapa-sapa itu dari blog aku. Youtube aku terpaksa berkubur agaknya dan buka akaun baru.

Wahh! Cerita tahun lepas kemain panjang. Tapi sebenarnya aku berjaya mengatasi masalah itu di tahun baru 2016. Jadi cerita tahun baru la kan.. Hahaha


Sent from Yahoo Mail for iPhone

Tiada ulasan: