MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Isnin, Ogos 24, 2009

Diwaktu tengahari, 3 Ramadhan

Alkisahnya, saje jela aku tulis tajuk kat atas tu. Pasal aku tulis benda ni waktu tghari. Benda yg nak diceritakan --> ni haa.. Finally, Man Utd menang ke atas Wigan 5-0. Aku pon dah rasa cuak gak la takut kalah lagi macam masa lawan Burnley, tak kuasa je. Chelsea pon menang gak ke atas Hull City dan paling membanggakan Tottenham masih mendahului carta dgn 3 kemenangan berturut2. Kelebihan jaringan gol drp Chelsea. Game awl pagi Liverpool vs Aston Villa mungkin aku tak tgk la kot.
Actually baru balik exam - yg aku citer hari tu. Alhamdulillah, soalan boleh tahan senang, dan alhamdulillah juga aku dapat jawab sehabis baik walopun mungkin tak perfect. Hope, kali ni subjek wajib Universiti ni aku dpt score best berbanding yg lepas2. Yg lepas bukan la teruk tp cam tak best jer.
Hari ni pon ada beli contact lens baru. Dh lama tak pakai lens, rimas dh rasa pakai spek walopun ada pasang niat utk raya nanti nak buat spek baru. Hari tu dah pi usha frame Levis RM300++ tp adik yg seller tu ckp ada diskaun lagi. CL baru ni aku beli brand yg baru kuar - Blincons, kaler hitam. Pelikkan? CL kaler hitam..takde la pelik sgt pon..skrg mcm2 warna ada, hatta nak kaler cam mata kucing pon ada. Saje aku pilih kaler nih (secret black) sbb nak bagi mata hitam aku nampak besar..haha. Ada lagi 1 hitam yg tak gelap sgt (smokey black). Cantik jugak yg tu, tp aku dh beli yg nikan.. ermm..nanti dh cukup 6 months aku nak try smokey black la plak.
Puasa hari ni buka apa ekk? malas la nak pi pasar ramadhan. Org ramai tak ingat. Aku ckp ngan mak, nak makan chicken chop, tp mak tak nak buat plak..huhuhu kempunan. Makan je la apa yg ada, tp ptg ni igt nak wat buah melaka. Lama lak tak makan... okies, selamat berbuka puasa!


*Aku - Macam2 nak makan masa buka pose..

Tiada ulasan: