MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, September 12, 2009

22 Ramadhan...dekat nak raya dah!

Tinggal 8 hari agi nak raya. Alhamdulillah, baju raya yg aku tempah dah siap tp belum amik je lagi. Tahun ni aku tak buat byk kuih raya, just beli je. Ntah la..malas pon ada gak sebenarnya. Cuma aku igt, dekat2 nak raya nanti nak wat kek lapis(sarawak). Aku dapat resepi kek lapis masam manis kat dlm majalah RASA. Nak try la.. kalo jadi alhamdulillah.
Ya Allah..letihnya rasa ari ni. Tadi pon sempat pitam lagi..jatuh terlentang aku kat tgh rumah. Ni sume gara2 makan ikan panggang cicah kicap cili la ni. Dah lama betul aku tak kena pitam sampai jatuh camni..skali2 rasa hanyut kepala tu ada la.. Sib baik jatuh kat umah, kalo kat luar wat malu je.
Ptg ni menu berbuka puasa aku request mak, mask lauk pajeri nenas campur kerang. Yummy! favorite aku, lama tak makan lauk tuh. Kalo sempat, ptg ni aku nak wat ayam sizzling pon resepi dlm malajah RASA gak. Kira ok la tuh, kan.. pelan2 belajar masak guna buku resepi..hehehe

Malam ni EPL dh start balik utk gameweek ke-5. Tp Man Utd vs Spur tgh malam lak. tak tahu la aku tahan tunggu ke tak. Alamak! rasa cam cuak pun ada gak nih, coz 2-2 team ni aku sokong. MU mmg dh dari dulu, Hotspur baru2 ni gak la... hehehe sbb kelab ni dh nampak kemajuan, belum kalah ditangga kedua lepas Chelsea. En. Fergie sendiri cakap kalo Spur mungkin boleh jadi Big 4. Yg lain, cam biasa. Aku sentiasa mengharapkan kemenangan kepada kelab Big 4 kecuali Arsenal. Sorry, Arsenal mmg bukan pilihan aku. Cuma suka kat Ashavin je..hahaha. Ni la, poser tul! Papehal, tunggu je game malam ni kul 10..yehaa!


*Aku - Buat sirap limau utk berbuka nanti pon best gak nih!

2 ulasan:

Zampeada berkata...

selamat hari raya...

p/s jgn lupa yek buat tag aku...

-MsGoodNite- berkata...

selamat hari raya zam... on the way!