MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, November 18, 2009

Bila jari menari....

Lama ekk tak tulis kat sini... ermm, not really.. just a few days je. Lately, kesibukan yang amat. Kalo tak sibuk pun, buat2 sibuk ahaks!. No lah.. serious, I'm pretty damn busy! Last week baru selesai Mid Term punye exam. Those questions? like sucks! huh... yg Investment punye question i meant. Tu, wat nota tu.. kalo tak wat, aku rasa mau lingkup mid term aku...huhuhu
Next month, my final exam.. starting with Law of Contract paper. Yg ni lagi 1, awal2 aku dh risau dh. I never study smart and hard with this subject. Boleh pulun ke tak, tak tau la... But I promise myself, aku nak study gak subjek ni kaw2 start next week...(let me finish macroeconomics's note first).

On December, I should attend a camp... anjuran UMNO utk Exco 4 peringkat. But sorry dear, I can't make it. Mana taknya.. dah la wat 4-6 Dis. On 7th, I will have my 1st exam paper. Gila hape aku nak join. Baik aku lepak umah, mentelaah apa yg patut. Dha la subjek Law plak tu... tau aje la kalo paper law ni..bab "seksyen2" mmg byk. Camne la nak hafal sume tuh.. tawakal je la aku.

Skrg asyik ujan je.. dh musim dia kan... sampai nak bergerak pon susah. Mata pon asik nak tido je la.. dh cuaca sejuk, perut lapar lagi..huhuhu. apa aku nak makan nih. Takkan nak mkn nasi lagi time nih, tambah naik plak berat badan ni kang.. roti ada, tp jem plak takde.. skali lupa daa nak beli! belasah je la ekk.. wat nescafe, cecah ngan roti pon okay gak.. janji leh isi perut yg tak berenti nyanyi nih. Ujan2 ni, kalo la esok cuti, kan best! Leh tido sampai pagi..hehehe


*Aku - Makan roti, minum Nescafe, Assassins kat HBO

Tiada ulasan: