MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Jumaat, November 20, 2009

Jumaat yang mulia - Pagi, Tengahari dan Petang yg gelap

20th November 2009

What a day! Jumaat yang amat membosankan... Sejak dari pagi, hujan tak berenti lagi nih. Kejap lebat giler... kejap reda sket but never stop until now. Owh! aku pagi2 dah blah pergi umah mak, and now i'm right here. Melepak kat sini aje la, sebelum maghrib nanti baru balik umah.

Esok ada last tutorial utk semester nih. Alhamdulillah...skrg cuma prepare utk final exam start this 7th Dis with killer paper-Law of Contract. (bagi aku la, law tu killer paper). Dengan ujan lebat yg tak berenti2 ni mesti kat area Merchang tu naik air..boleh lalu ke esok? ermm... tp kalo tak boleh lalu, tak dapat pegi kelas la aku. Time gini tak kesah lagi kalo tak dapat pegi, takut time aku nak pegi final exam nanti jgn la kena "musaqqah" macam nih. Mintak jauh la ekk, tak pasal2 aku kena repeat paper lak nanti.

Ok lah.. nak stop dulu...zzzz



*Aku - Syoknya tido, wa ckp lu!

Tiada ulasan: