MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, November 04, 2009

Kehilangan - handphone version

henpon yg kena curik

Aduh.. tension mak, nyah! Apa la malangnya hari ini. Henset aku hilang, henset kawan aku pon kena kebas gak. Berani betul budak yg masuk kat bilik persediaan makmal aku tuh. Ceh! pintu kunci pun berani dia umbil tingkap. mcm pro la plak sbb takde tanda2 kena pecah masuk pun. Anyway mmg dh boleh agak diorg masuk ikut mana... ikut tingakp yg rosak tuh..mmg senang je nak umpil tingkap tuh. Abis SE 880 adik aku. Gile betul. Mcm tak percaya je aku hilang henset ari ni. Eee.. kalo la aku pandai, nak je aku buat budak tu sampai sakit2, then pulangkan henset kitaorg. Tp aku agak la, mesti dia dh jual henset tuh. Eeee...geramnya akuuu!

Tiada ulasan: