MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Khamis, November 26, 2009

Twilight Fever!



OMG! Don't know how to start and what to say! Shortly, I'm totally crazy to this movie.

2008 - masa movie ni baru released... aku tak berkesempatan pon nak tgk tp dari komentar yang aku baca, diorg ckp cerita ni cool! Aku tgk poster movie ni pun mmg menarik. Tp sayang, aku seolah mengabaikan kisah "cinta" vampire yg hensem dgn budak pompuan tomboy. Sehinggalah aku tgk astroview - premier Twilight pada 22th baru2 ni. Kali ni aku tak boleh miss. Kena tengok, dan akhirnya aku berjaya tamatkan misi aku itu. What a movie! Mmg tak salah bila komentar kata movie ni best. absolutely! terasa mcm diri snediri plak dalam movie tu..hehehe. Dan i dh dpt dvd Twilight the movie 2008.

2009 - Beberapa hari lepas aku sibuk sgt nak d/load Twilight Saga - New Moon yg released 20th baru2 ni. Pasal sure kalo pirate dvd gamabr hancur... tp aku tak tahu plak kualiti d/load punye camne sbb aku mmg tak penah d/load movie sebelum nih. Usaha aku sia-sia. Huh! tp aku dpt tgk online - gambar mmg tak cantik. Di upload dari dvd pirate gak kot.


Apa yg aku nak tulis... Edward Cullen drive me crazy! hahaha...
seriously, i love the character. He got something that interact people ( girl especially). Ah! dh cerita dia macam tu, nak wat camne kan. Vampire la katakan... mmg ada daya penarik. Mcm cerita2 vampire sebelum ni yg aku penah tgk.. yg bos2 tu sume hensem2 je...hehehe
But this boy mmg cool.. he got everything utk lengkapkan diri dia sbg seorang vampire dalam keluarga Cullen yg baik.
Nak tau, tgk la sendiri twilight saga - new moon. Ni kesinambungan kesah cinta vampire dan budak tomboy. But tambahan ada keluarga vampire baru yg mungkin jahat kot sbb mata merah. Keluarga Cullen ni mata dia gold brown. lagi satu, geng red indian - Jacob ialah werewolf. Ermm.. mmg mengarut la sket, cerita fantasi la katakan... aku pon ikut berfantasi dh ni...mcm LOTR.


*Aku - OST Twilight pon best gak...

3 ulasan:

Zampeada berkata...

yg first pon aku lum tgk lagi... nanti2lah carik yg piratednyer

-MsGoodNite- berkata...

zam.. kalo ko seorg yg romantik, aku rasa mesti ko suka citer nih... hehehe
bedal je la pirate pon..

Zampeada berkata...

aku sukak gak kisah2 cinta ala2 tragik... mesti konon2 bergumpalan tisu kat depan tibi kan... hehehe... isha allah bisa di cari. takut bila dah terjebak... haruslah tgk yg kedua plak.