MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Ahad, Januari 24, 2010

24 jan 2010

Since dah lama aku tak tulis kat sinikan, so hari ni terasa la nak menulis walopun secara amnya aku nak tulis cincai-cincai je. Lantak la apa korang nak kata. Aku malas ke, poyo ke, janji ada gak aku up date blog nih setelah sekian lama bersawang dan kering tanpa disirami dgn cerita2 boring aku.

Skrg aku kat kampung (Dengkil, Selangor). Dah 4 hari aku kat sini, esok dah nak gerak balik Dungun. Ada pun sekembalinya aku ke kampung kali ni cuma banyak mengundang kesedihan dan kemurungan. Tapi takpe, aku masih bijak mengawal emosi. Tapi jangan biarkan aku "drink & drive". Apahal ke situ plak.... jgn biar aku sorang2 nanti manyak nangis wooo!
Salah satu pointnya adalah kerana aku masih terasa dgn kehilangan arwah atuk aku. Until now, I can forget him. Arghh! tak jadi beban pon bila teringat arwah tp aku sakit bila menangis! Ada ke?
Another point is something make me feel sucks! Gosh! Never thought it will be happen to me! But I'm cool, of course. Pesal lak aku nak terasa sebab aku tak bersalah apa-apa pon. Lets say, takde jodoh. Well, we never know each other pon, so nothing's wrong with that!.

Jumaat lepas sempat pi tgk Adnan Sempit kat ALAMANDA. Macam sial je kelako dia!.... Sakit perut aku... Worth it la bila tgk citer tu... tak rasa rugi pon RM8. Jangan kedekut kuar belanja nak sokong file tempatan...tp kalo nak jimat, pi la hari Rabu, dpt la ko diskaun dua hinggit.

Semalam tak sempat tgk game antara MU dgn Hull City.. ye lah, dah sibuk2 kemas umah lepas kenduri malam tadi. Pant siot... abih je terus masuk bilik, tido.. Pagi2 pi pasar beli paper... wohooo! Man U dah leading bila kalahkan Hull City. Pagi tadi tgk kejap ulangan masa kalah ngan Man City... mmg macam gampang jer! Patut la kuar paper, Teves eksen giler score 2 gol utk City, game diorg mmg cun mlm tuh...

Pon dah lama tak baca post member2 lain... tapi ari ni tak sempat. nanti aku sambung baca...

Aku : Rasa mcm nak pi lepak Putrajaya ptg nih!


2 ulasan:

Zampeada berkata...

dlm hidup berulam kesedihan, bola tetap, di hati gitu yea... hehehe... kelassss...

-MsGoodNite- berkata...

Erm.. kalo dh minat..