MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, April 17, 2010

Terima Kasih, Tuhan!

Sekarang mmg musim panas. Kat tempat aku, dah lama sangat tak hujan. Pokok2 sume nampak tak bermaya dan kalau yg pohon kecil tu nampak sgt dah kering dan tunggu masa nak mati je.
Alhamdulillah, pagi ni hujan turun. Dapatlah pokok2 ni ber"nafas" semula. Walaupun tak lebat tapi cukup menyegarkan udara. Aku pun suka juga, sbb boleh turunkan suhu dalam rumah.
Terima kasih Tuhan!
*Aku - Kalau hujan 1 hari ni sampai petang pun takpe!

4 ulasan:

Zampeada berkata...

sejak dua hari lepas asyik hujan je kat tempat aku... sesambil hujan ada jugak org gaduh2... ha-ha... seronok aku... cam meriah plak.

-azura- berkata...

ibarat mcm nk sambut ujan turun je kan?! hehehe

Zampeada berkata...

ada hikmah gak tuh. kalu tau kerana hujan tuh yg menelan bunyi org gaduh tuh... sudah tentu aku dah jadik penyibuk hari tuh.. ha-ha.

-azura- berkata...

Zam.. pesal aku takleh bukak entry ko yg baru - "cakap hambur"? ko dh delete ke hape?