MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, September 25, 2010

Pet

Masa zaman skolah rendah, aku suka sgt binatang name singa dan harimau. Skrg pun suka. Masa tu, rasa nk bela je menatang karnivor tu tp logikanye mmg nk mati la bela menatang 2. Aku suka sbb dier besar, ada bulu yg gebu. Comel aje aku tgk. So bila dua sequel Chronicle of Narnia dityg, aku suka tgk wlupun byk kali. Sbb ada Aslan, king of Narnia. Kalo dpt bela kucing besar 2 mesti best!


*Aku - Aslam mcm name jiran aku

7 ulasan:

Zampeada berkata...

itu kena bela dari kecik lah... klu dah besar habis kita di bahamnya.

-MsGoodNite- berkata...

yup.. tp yg aku penah tgk dlm dokumentari, dh dibela dari kecil tp sampai masa serang tuan dia.. mungkin tak cukup makan atau mmg dh sifat semula jadi.

Qaery berkata...

itu menatang kalo peliara manyak susah... kalo bukan kita makan diorg makan kita loo... manyak mayaya woo...

Qaery berkata...

jgn cakap mau bela menatang... bela manusia pun boleh membunuh woo...

-MsGoodNite- berkata...

manusia lebih ganas dr binatang skrg ni, kan ery?!

Zampeada berkata...

tak setuju. aku jinak pa?

mmg dianatang punya natural instinct... maybe dia serang saje2 gurau. tapi skali digigitnya... patah riuk jugak. klu cakar? habislah calar sini sana.

bela kucing je lah zura wei.

-MsGoodNite- berkata...

kucing biasa bleh, kucing parsi cerewet. Xde msa nk layan