MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, September 25, 2010

Australia

Ini bkn preview filem lakonan Hugh Jackman dan Nicole Kidman tp cerita aku nk pegi Australia esk. Aku post kt wall fesbuk, ramai pulak yg nk ikut (hakikatnye no way!), yg kirim koala dan kangaroo pun ada. Suka hati korang sbb hakikatnya aku x pegi Australia pun tp nk g KL je.. Saja aku tulis Australia pasal smlm aku mimpi aku tangkap ank kangaroo. Lagipun mmg impian aku nk g Australia. Ntah bila dpt merasai adventure di Brisbane..


*Aku - Simpan duit..simpan duit..

5 ulasan:

Zampeada berkata...

aku lagi suka kalau keje atau sambung blajar. dgn cara tu aku rasa barulah kita boleh merasa bagaimana hidup di sana. kalau melancong tak sama. beli ole2 tak sama dgn cerita kehidupan yg dilakari.

*pasang azam ke negeri orang*

-MsGoodNite- berkata...

aku setuju ngn ko 2.. Ats mane2 yg aku sempat ada rezeki utk kecapi..insyaallah

Ridhwan Breakaz berkata...

cehh..ingat betol2 la tadi
baru nk kirim salam kat koala..ngeh3..

Qaery berkata...

zura: i think NZ much better than Australia... walaupun belum pijak kaki di Australia lagi... NZ tempat dia masih ada ciri2 tradisi kaum polinesian/ maori. but anyway zura...harap2 impian tercapai... skrang air asia pun byk tambang murah2... hehehe...

-MsGoodNite- berkata...

Wan : keh keh keh! berangan dahulu pendapatan, kata pepatah org australia..

Ery : NZ? pun boleh jugak kalo ada fulusnye..hehehe