MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Selasa, Oktober 12, 2010

Ini sebablah Hj Bahkil marah - asik-asik, asmara cinta..asmara cinta..

Melayan asmara bukan la seperti pasangan lelaki dan pompuan (pasangan halal aje dikira okeh) yang syok masyuk sedang memadu cinta diranjang. Bukan juga paling ringan, seperti pasangan kekasih cinta monyet budak sekolah yg duk curik-curik deting kat tangga blok makmal yg akhirnya kantoi kena cekup dengan cikgu displin dan jarang sekali tukang kebun atau pembantu makmal itu sendiri. Tapi melayan asmara yang satu ni buat hati rasa tak keruan akibat pertembungan deria rasa sakit hati, marah, tension dan barangkali sedikit teruja kerana tgk muka lelaki hensem bagi sesetengah pompuan.

Tapi buat sementara, di pertengahan episod ini, nasib la engko yg bernama Asmara kerana tak berupaya mengecapi nikmat asmara yg sebenarnya sebagaimana nama sendiri. Asyik kena maki je ngan bini, ape kehal? Dah la tido asing2, macam program merancang keluarga plak takut terbabas tengah malam.

Dapat kakak ipar pun mcm harem... membebel je kat adik ipar. Aku ingat kakak ada sikit perasaan jeles la kat adik, pasal adik dpt laki dulu, boleh manja2 dulu, boleh bergurau2 atas katil dulu berbanding dia. Kadang2 aku perasaan si kakak pun ada tgk satu macam je sama dia punya adik ipar. Siap ushar2 lagi..adik ipar hensem. Hensem? erm..hensem lagi arwah papa Asmara lagi.

Tapi itu baru pertengahan episod. Ending x tahu lagi. Biasa, mesti hepi ending. Tunggu aje la..biasa la, hero selalu kalah dulu.




*Aku - Soundtrack Asmara tu best. tapi x tahu sape nyanyi.

6 ulasan:

aKuPm berkata...

ish ko neh...jgn layan sgt kak citer2 neh...nnt tuka tajuk...bkn Melayan Asmara...tp Melayan Zura...sbb asyk kne tggu dpn tb jer..haha..

-MsGoodNite- berkata...

kah kah kah! Jd glamer plak aku nt..

aKuPm berkata...

xpela..akupon tumpang glamer gak la..kawan aku kuar tb...uhuks!

Zampeada berkata...

citer pasal apa ni? cite cinta lagi ke?

-MsGoodNite- berkata...

jangan ko.. bahaya glamer2 nih. risiko jadi mangsa bunuh nanti!

-MsGoodNite- berkata...

ntah la.. aku pun x faham. nak kata cinta tp tiap2 hari asik kena maki je ngan bini dia. konflik cinta kot!