MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Selasa, November 30, 2010

Konflik

Dilema atau konflik identiti? Aku tak berapa nak kompom la yg mana satu tapi yg aku tahu, aku tak tahu mcm mana nk buat keputusan. Ah! Macam bodo plak, tahu yang tak tahu.

Senang citer.. aku rasa diri aku skrg dah "mengembang", mcm kek span plak rasanye. Walaupun pada hakikatnya tidak lah pada tahap yg kritikal dan bila di cek masih berada pada paras normal, sesuai dgn ketinggian yg ala-ala Tyra Banks ni. Adoi!. Ramai juga yang kata, fizikal aku skrg dah ok. Tapi tak kurang juga yg kata aku dah "gemuk" Auwww! Zalim diorg ckp i gemuk, u.... tak rela! Nak sedapkan hati..Oh! itu pasal diorg dah lama tak jumpa aku. Dulu last jumpa aku kurus.

Tu bi ones, ramai yg kata ok cuma berisi sikit. Masalahnya aku rasa keadaan ini menyusahkan aku sbb aku dh tak boleh pakai saiz M dan takleh melaram macam dulu. Semak otak pikir. Diaorg tak paham sebenornya. Otak aku semak bila sume org yg aku suka, tak suka aku mcm ni. Yang suka plak, dah tentu2 aku tak suka. Ops! Bukan x suka tapi tak sesuai langsung. Memilih? No way! Korang tak tahu masalah, jgn tuduh sebarangan ehh....

So, i nekad i nak kurus. X dpt XS, dpt M pun xpe..dah syukran! Bila nak mula misi? Erm...Jap! nak gi makan dulu, hari ni mak aku masak best!

5 ulasan:

hamzah ian berkata...

gua nak gemok.. jom tukar.. kurus mcm gua ni mcm orang sakit je.. sob2..

aKuPm berkata...

wah...semangat baru nampak...jd kan semangat tahun baru pon ok gak beb...

-MsGoodNite- berkata...

hamzah - hahaha.. kalo tukar ngan lu, gua takut jadi pesen lain nanti..

haiza - insyaallah. spirit tgh menaik nih

Zampeada berkata...

jgn pasang azam je... skali tgk... debab lagi dan lagi...

-MsGoodNite- berkata...

zam - come on... bagi la semangat sket..