MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, Januari 22, 2011

ECLIPSE

Hari ni dah masuk Sabtu - 22 Jan 2011. Tapi gua nk share citer 21 Jan 2011 punye. Gua takde mende nak buat kat umah. Kain baju pun dah setel berlipat. Nak gi dating memang takde la pasal boipren jauh. Huh! Jadi gua layan Twilight Eclipse.

Twilight New Moon gua belum tengok abis (betul2 punye tengok) dan gua layan Eclipse sampai selesai. Kira langkah bendul la ni. Takpe la, 28 Jan ni New Moon lagi sekali diulang tayang di StarMovies. Layanzzz.



Apa yg gua nk share ialah pasal citer Eclipse ni specially Bella Swan. Aduh! Sikit punye "kerlong" la minah ni. Edward dh tentu2 la dia nak. Sekali si Jacob tu pun dia nak jugak! Mcm buruk lantak gak la pompuan nih. Tiba-tiba jadi benci pulak nak samakan diri gua dengan Bella. Pasal gua takde la bersifat "kerlong" mcm tu. Gua setia, beb! Keh keh keh!

Dia mcm penasaran la, perasaan yang berbelah bagi walaupun cinta dia lebih kepada Edward Cullen si pontianak. Tapi Jacob si serigala ni pun boleh tahan jalang gak. Dah tahu awek orang lagi nak kacau. Ah! Gua silap. Pontianak bukan orang pasal diaorang tak "hidup" pun. Itu Jacob la yang kata. Gua tolong sampaikan je kat sini. Tapi, apa dia pedulik? Baru awek, belum bini, kan?!

Mula2 dulu gua igt dah habis part balas dendam pontianak Victoria selepas kematian kekasihnya pontianak James (Twilight 1). Dalam Eclipse siap rekrut pontianak baru lagi. Tapi dalam episod ni, mampus dah dia. Dibunuh dek Edward.

Edward dan Bella gua kira mcm "bertunang" sendiri la kot, pasal dah siap sarung cincin dah. Tapi mmg betul kata seseorang di blog dia. Baik betul pontianak omputeh yg sorang nih, dah bape kali episod still virgin lagi sbb tunggu sampai kawin nanti.

Contohilah sifat ini, semoga hidup diredhai Allah. Cewaah!

Tiada ulasan: