MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Ahad, Januari 23, 2011

Jom Nyanyi!!

Gua nak share satu lagu ni. Pada gua, lagu ni sedap didengar. Melodinya masyuk, liriknya kuat. Gua ingat ramai yang setuju dgn gua. Tapi kalo lu orang tak setuju pun, apa ada hal, der.. Fiq pun tak kesah.

Layanzzz...


video


11 ulasan:

aKuPm berkata...

nyanyi la lagu hepi besday kat aku sket...sure aku igt ko sampai mati beb..hehehehhehehhee

weh mane hadiah aku??????

ymn berkata...

sejak 2 3 menjak gua tgk lu selalu guna word ..gua and lu .. adakah mmg lu pattern "lu" and "gua" or terpengaruh dr blog blog yg suka ber lu dan ber gua . :)

dude b u r self :)

-MsGoodNite- berkata...

Yaman - secara jujurnya, pertuturan gua seharian tidaklah bergua-lu. Tapi bila tulis gua rase selesa dgn kata ganti diri camni. Kat fesbuk pun gua byk juga guna gua-lu sama org2 yg gua awal2 dah bergua-lu sejak mula2 kenal. Tapi kalo lu tak selesa gua sembang ngan lu gua-lu, takpe.. gua boleh sembang ngan lu guna kata ganti diri saya-awak pulak. amacam?

-MsGoodNite- berkata...

Haiza - Zack belum bagi ke? hahaha

Jiejah berkata...

fiq ka?? aku anti mamat tu maka aku tamoh dgr lagu itiew vuleh?? miahahaha...adeiii

-MsGoodNite- berkata...

Jiejah - Ayo jiejah... buat2 suka la, demi aku! hahaha

aKuPm berkata...

aku nak hadiah dari ko...kawan aku yg bername zura...

-MsGoodNite- berkata...

hahaha.. k, kalo gitu ko kena tggu. stenby aku mintak alamat nanti yea.. hahaha

aKuPm berkata...

berminggu2 suda aku standby,...mane hadiah neh..ahaks

-MsGoodNite- berkata...

kata nk dari jejari ku yg lembut... kah kah kah!

aKuPm berkata...

ceh...baik,,....aku setia menggu