MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, Februari 02, 2011

Hari Cuti

Hari ni ramai dah yang mula bercuti. Cuti panjang jugak la gua kira. Mane taknya, Rabu membawa ke Ahad. Ada sesetengah tu Isnin pun masih cuti. Raya Cina lu orang melayu pulak yang sebok nak cuti lama-lama. Tak paham betul gua. Tengok, gua masih steady lagi datang kerja hari ni walaupon dalam hati gua agak menderita dan otak gua mula ligat berfikir apakah gua akan tunggu sampai jam 4.30 atau gua cabut jam 1.00 nanti.

Sebelum gua merepek lebih panjang, baik gua stop skrg. So, gua nak wish Gong Xi Fa Cai pada semua Malaysian terutama kaum Cina. Semoga tahun Arnab (kan? tahun ni tahun arnab, kan? gua tak tgk kalendar) membawa seribu tuah kepada lu orang temasuk gua juga...



*Gua bengang pasal takleh upload gambar singa kat sini..grrr..




Tiada ulasan: