MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Khamis, April 21, 2011

Hambik la dah nak sangat juara Spanish Cup tu....


Baiklah. Copa del Rey jatuh ke tangan Real Madrid. Harap awak, awak dan awak seme yg menyokong berpuas hati dengan kemenangan tersebut. Dah. Cukup. Jangan banyak bunyi. Saya takde masa nak dengar dan layan cacian serta makian dari mulut busuk awak, awak dan awak seme. Saya puasa hari ni, tolong hormati perasaan saya yang sedang kecewa. Tapi saya nak awak seme tahu, walaupun Barca cuma jadi naib juara hari ni, tidak bererti kalah selamanya. Terima kasih. I love u, Messi. Tapi saya love abang C.Ronaldo juga. Arghh! Lalang sungguh perasaan saya ni.


Kenapa gambar abam Ronaldo ada kat sini ni pulak?


*Entri ini ada rasa mcm baik sket, kan? sebab tu guna word "saya".
# Spanish Cup


Tiada ulasan: