MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, Jun 15, 2011

Okeh! Blog Sudah Di Apdet!

Huahaha... Dh elok2 taip, terdelete plak. Cari kat draft takde, langsung kena taip semula. Sikit punye lama gak gua tak update blog ni. Mahap le, sejak lappy dh jahanam, mmg agak sukar utk gua post entry baru. Apalah sgt post entry guna henfon. Memang la nampak maju dan stylo tp kebarangkalian utk typing error tu sgt tinggi. Lagipun gua rasa mcm x lawas je nk post entry guna fon ni. Ini pun paksa dlm rela bila kenangkan blog yg dh berdebu.


Minggu lepas final FA Cup Terengganu v Kelantan, gua berkesempatan menonton di stadium. Selalunya nonton di tv dan jarang2 di padang bola. Tengok bola di stadium ni dia punya spirit lain mcm sket. X sama dgn tgk kt tv dan ada lebih kurang sket dgn tgk kat padang tp lain. Kat padang xde kerusi, kat stadium ada. So kalo penant berdirian lu org boleh duduk sambil perati pakwe2 yg ramai tu (bg pompuan) dan makwe2 yg dua tiga kerat (bg lelaki). Sumpah! Berbaloi2 juga gua ke stadium bila Terengganu menang 2-1 ke atas Kelantan. Alhamdulillah! Skuad Peteh mmg nelang!!!


Ok, sabtu ni gua pun rase mcm x sabar2 nk turun CM sempena launching buku Sperma Cinta hasil tulisan Linglung. Laris mcm goreng pisang buku brader tu. Tambah2 skrg dh jd saudagar payung plak gua dengar. Ermm...rezeki nk jd raja barangkali.


Dan pada Isninnya, gua akan bergraduasi di PWTC. Selamat menjadi seorang graduan kata gua pd diri sendiri. Terima kasih!

2 ulasan:

akuPM berkata...

Aku rase terengganu menang tu sbb ko.turun arr beb. Aura semangat ko tu kot buat trg menang hehehehe. Also congrats dear for your convo!! Sowiii aku keje lor xdpt teman loo.

Tanpa Nama berkata...

beli kan aku buku tu bleh tak zura? heee