MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, Julai 17, 2013

Nuffnang Campaign

Rupanya dah banyak kali aku dapat invitation untuk joint campaign anjuran Nuffnang. Gila punya lama tak login sampai tak sedar duit nuffnang bagi kat aku hasil memblogging dah ada 6. Rm6 huhuhu..

Ok, bukan nak story pasal earnings yang aku dapat tapi nak share pasal campaign yang tetiba buat aku rase nak joint.

"VOLKSWAGEN THINK BLUE CAMPAIGN"

Hadiahnya, dapat pegi Germany, negara pengeluar Volkswagen. Bunyi besar, dan tak mudah nak menang sebab saingan mesti la ramai, kan? Tapi just try, and for fun. Lagi satu, saje nak tengok luck aku. Mana tau, nak menang hadiah pegi Germany. Joint contest Nuffnang je pon. Tak kuar duit mey..kuar idea dan masa je.

This Blockbuster Campaign need me to upload a short video. Durasi dalam 10 saat gitu. Peserta dibolehkan upload sebanyak 5 video. Dan video yang terpilih akan diiklankan atas jenama nuffnang di blog-blog nuffnang. Video harus berkaitan dengan Volkswagen. Hoh! Susah sebenarnya. Daripada syarat-syarat yang diberikan, aku kena dapatkan info di volkswagen think blue challenge website. Selain tu, kena enterframe diri sendiri dalam video dengan completekan slogan

"I’m fuel conscious and I want to win a trip to Germany because __________________. That's why I'm hooked on the Volkswagen Think Blue app" dan aku kena tunjukkan pada viewer video aku tu camne rupa aplikasi "thinkblue" yang diorang suruh donlod sebagai salah satu syarat.

Dah la aplikasi tu sebenarnya games yang aku kena kutip points dan challenge mana-mana nuffnangers lain yang joint contest ni. Complicated tak? Complicated tak? Cilakak! Kenapalah aku terbuka hati nak joint contest macam ni?!

Sent from Yahoo! Mail on Android

Tiada ulasan: