MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Isnin, Julai 25, 2016

Halimunan

Masih dalam bulan Syawal. Salam Aidilfitri buat semua yang menyambutnya. Tak kira dimana korang berada. 

Aku tengah bosan sangat, lalu aku tarikan jari di keypad smartphone ini sambil bercerita tentang hidup. Hidup yang bakal sampai ke penghujung. Tak lama lagi. Soon. 

Aku dah VIP kat SMULE. Baru la sedap sket nak pilih lagu. Tak kesahlah nak OC ke atau aku nak nyanyi sendiri. Tak pedulilah kalo suara aku ke lautan dalam atau ke puncak gunung. Asalkan ENJOY katanya. Oh! Ya, aku dah join team juga. Abang Urie pelawa, tapi yang authorized kan aku AnaOzil. Dia 👍👍. Tapi aku baru sedar yang aku tak berapa gemar berada dalam group. Macam dipandang sepi je. Bak kate cikgu Khairul Zaman, macam halimunan. Kau ade, wujud kat situ tapi takde orang nampak, takde orang pedulikan. So, kau fikir perlu ke lagi kau nak duduk dalam tu? Yang selalu dan tak pernah miss tegur aku kalo aku celah - AnaOzil. Okay, mungkin sebab dia yang sahkan aku. So dia ingat aku. 

Aku ke yang tak pandai berkomunikasi? Rasanya dah terlebih ramah aku transformed diri aku kat group tu. Payah sangat nak sangkut. Sebab tu aku lebih suka cctv je. Celah bila hanya 2-3 orang je yang chat. Tak kesahlah. Malas juga nak rancak sangat. Macam takde keje plak duk chat je. 

Bab halimunan tu senang cakap, memang obvious la. Kalo aku join cuba untuk comunicate dengan yang lain, cuba celah-celah apa diorang sebab, takde sape nak reply aku. Kadang-kadang aku rase pathetic sangat. Hmmm.. Aku stop la. Tak baik mengumpat.. 

Tiada ulasan: