MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Khamis, Ogos 14, 2008

This view


Apa pendapat korang bila tengok pic kat atas ni? cantik tak? well, mungkin ada lagi view yg lebih cantik yg korang penah tengok, but for me, this is nice. It was taken by me at Residence Resort, Paka, Terengganu last year masa aku mengikuti kursus ICT anjuran sebuah persatuan yg aku sertai.
Masa ni org lain kat dewan meneruskan sesi kursus sebelah malan, tp aku dgn sorang member wat perangai plak, malas nak turun dewan. So, kitaorag lepak aje la kat bilik. At first, nak pi karaoke, tp last minit, lagi sorang member yg nak joint kiraorg terpaksa cancelkan "date" ni pasal ada hal urgent. Ceh! tak merasa la nak karaoke mlm tu, coz minah yg ada hal urgent tu yang nak "payung"... heheheh
Sebenarnya dh beberapa kali juga la aku bermalam di resort ini, atas urusan kursus. Service dia, not bad. Makanan pon ok, sgt menyelerakan. Berhampiran dengan pantai dan kampung dan juga bandar Paka. View mmg menarik. Kalau drive lebih kurang 10 minit menghala ke Kuantan, korang akan melalui satu kawasan yang di panggil Terminal Gas di Kerteh. Di sini kalo waktu malam mmg cun. Lampu2 yang dipasang pada setiap terminal2 gas cantik sangat seoah2 korang akan lihat bangunan2 bercahaya di tengah bandaraya. Tak percaya? Datanglah ke Terengganu... hehehehhe



*Aku - Saje tolong promote...ahaks!

Tiada ulasan: