MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Jumaat, Ogos 29, 2008

Takkan Lagi...

More about him...kenapa tak habis2?
Aku rasa lagu Warkah by Bau tu sesuai untuk aku dlm keadaan skrg. Tak perlu aku nak tunggu atau harapkan dia hadir dlm hidup aku. Aku mengangankan yang disatu hari nanti aku dpt hidup dengan dia, tp kemungkinannya adalah tidak!
Walaupun ada beberapa perkara yg menarik berlaku dlm 2-3 hari ni. 1st, he msg me to inform that he will not go to work for a week, sbb nak meraikan puasa dulu kat rumah, then he asked me if i want to see him. 2nd, he told that he want to come to my house, nak kenal dgn family aku. That was so suprised me anyway! Masa tu aku tak tahu nak kata apa, sama ada nak percaya ke tak? why? sbb..ntah lah. Mungkin sebab dia jarang call aku, sms aku. So, bila tiba2 dia ckp nak datang rumah of course aku terkejut.
At last he came. Yesterday but my dad was not at home. He meet my mom. Tapi satu lagi yg aku rasa cam terkejut, bila dia datang dengan kereta. My fav car! He said he don't have a car. I know he lied bcoz he deserve to have a car!.
Cuma aku terkilan sikit bila dia datang sekejap je. Dah dekat nak maghrib, katanye. Abis tu, nape ko dtg lambat?....benci betul!!!
Actually there's other things yg buat aku rasa kecewa dan aku patut sedar yang aku tak perlu tunggu dia lagi. Lepas semalam, he not call and sms me anymore. Aku ingat lagi kata2 dia masa dia call aku. Masa tu dia on duty. "Bila saya balik nanti, ingat nak ajak awak pergi Kuantan. Nak ikut tak? Kita gi la jalan2..." Sebelum ni pun dah banyak kali dia cakap nak ajak aku keluar tapi sampai sekarang, nothing! Semalam pun, masa dia msg nak dtg rumah, dia ckp nak jumpa mak aku dulu lepas tu boleh la keluar. Tapi takde pun. Takde satu pun yg menarik yang keluar dari mulut dia yg tertunai setakat nih. Jangan katakan keluar jalan2, keluar pi makan mcm sebelum ni pun takde. Just forget about my 1st blog i've wrote; dated July 24, 2008. It's doesn't meant anything to me now! He just played with my heart...
So, dah cukup terangkan, kalau aku mmg tak perlu tunggu dan harapkan dia lagi dlm hidup aku.


*Aku - Feel free to be alone...ahaks!

Tiada ulasan: