MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Isnin, Mac 16, 2009

WHY MUST 1-4??

Arghh.. tension yang amat dengan keputusan game mlm ahad lepas. Cess.. camne la M.U boleh kalah kat tempat sendiri??? Aku dengan semangat yg tak berbelah bagi, mengatakan M.U akan menang at least 3-2 ke atas Liverpool tp... huhuhu sedih beb!..

Masa C.Ronaldo dah score penalti untuk M.U, aku dah rasa best jer.. Siap ready nak hantar sms mengejek kat abg long
( penyokong Liv ) becoz of penalty yg Ronaldo buat masa tu. Tp sib baik aku tak jadi hantar kat dia. Kalo tak, aku lak yang malu..hehehe

Torres score 1st goal utk Liverpool, aku rasa cam biasa je.. ala, konon bagi peluang la... tp bila dah Gerrard pulak tambah lagi satu gol, feel aku pun lain macam dah. Gol ke tiga Liverpool aku tak sempat tengok... ( err..terlelap plak - sape yg score hah? ) Liverpool score the last goal aku pun tau dah, M.U dah lingkup. Time tu la aku dapat call dari abg long. Kaw-kaw lagi dia bakar aku.. huhuhu
Kan aku cakap, sib baik aku belum hantar lagi sms kat dia.. kalo tak lagi teruk kot aku kena kutuk.. adui...


*Aku - Makan bola, tidur bola, minum air mineral jer...

1 ulasan:

akuPM berkata...

haahahah klaka la ko neh....