MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Isnin, Julai 06, 2009

Lepas Geram

Warghhh... aduss, lama betul tak taip ape2 kat sini. Dengan laptop yg wat hal, nak on9 pon susah. Sepi la jadinya mana2 laman komuniti yg aku joint sebelum ni. ( aku yg sepi, laman tu ok je..haha)
Banyak betul yg terjadi dlm hidup aku dan hidup org2 ( yg aku amik tahu ) lately... bermula dengan masalah kawan aku yang terberanak anak dot..dot..dot..., masalah aku yg sakit tak abis2
( duit je yg abis-sambung ubat kat klinik ). Masalah lain? ermm.. kewangan ada la sket2 walopon tak teruk, tapi rasa macam dh tak boleh nak enjoy mcm dulu (semput beb!) adus...
Kemudian dtg plak masalah Ronaldo keluar dari M.U. dah la lawan Barca kalah, dia plak boleh chow.. cau cin cau betul laa... Lepas ni terpaksa la plak aku kena jadi fan Real Madrid, malas betul. Sib baik Mr. Giggs ada lagi kat M.U. ( dlm hati- takde kelab lain dh nak amik mr.giggs nih..hahah) Piala Konfedarasi, boleh tahan gak la.. tp terlepas la tgk final Brazil vs USA. tp masa penetuan tempat ke 3 & ke 4 mmg best giler... mmg giler la. bayangkan bila dh ketinggalan 2-0, spain boleh kejar lagi then menang 3-2.. tp game diaorg mmg best.
Kawan aku Ima, kawin tp kesian sebab aku tak dpt hadir masa majlis dia. Aku ada kat Dengkil masa tuh. Dh tak boleh nak ejas masa. Nak buat mcm mana, terpaksa la. Tp takpe, aku dah bayor kegagalan aku hadir dgn bagi hadiah besor kat dia.. hehehe. Rasuah sket!.
Rakan sekerja aku ( tp dia admin department ), masuk wad. Masa kat hospital Dungun, sempat la aku dan 2-3 org rakan2 staf sokongan melawat dia. Then dia kena hantar ke hopital Kuala Terengganu. Minggu lepas dh sampai ajal dia, meninggal duania akibat penyakit buah pinggang, kencing manis dan bengkak hati. Aduss.. sebut pasal bengkak hati, aku risau gak nih, pasal aku pun sakit yg berkaitan hati, tu pasal kaki aku pon tak baik2 sakitnya. Sib baik dh tak bengkak mcm dulu.
Sem baru dh start, tp utk sem ni, aku hanya daftar utk attend kelas bagi 1 subjek je - English wrokplace comm. Yg lain amik online..malas la plak. 2 minggu lagi nak mid term exam, sempat ke tak study utk topik yg berkenaan ke tidak, tak tahu la aku. Ape hal pon, sem ni MCQ. Tekde essay2 dah. Kalo dulu boleh nak "goreng2", skrg ni kena pilih jawapan tepat. Extreamely difficult than essay! Sib baik assignment ada 1 je.. tajuk - Application letter & Curriculum Vitae..kira cam sonang by tu la kan..hehehe
Ari jumaat ni kena tidur kat skolah, jaga budak sempena perkhemahan badan beruniform utk Minggu Ko-Ko. Lotih den, tp takpe la. nanti dpt cuti peristiwa leh ganti utk pi exam. Jimat sket aku nak simpan utk raya dan school holidays akhir tahun nanti..hehehe.
erm.. macam penat je dah nak menaip nih, sambung lain kali. Lagi pon rasa cam panjang sgt dah, kang si haiza tu boring lak membacanya.. hehehe.
Opss..lupa, ari tu diaorg datang Terengganu shopping barang kemas. Kaya bangat si Haiza tuh! Ahaks.. jgn marah Za... muaahh...
Adios..


*Aku - Al-Fatihah kepada arwah, semoga rohnya dicucri rahmat..amin

Tiada ulasan: