MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, Ogos 26, 2009

Cerita bola lagi... ala sket jer...

Amat memeranjatkan keputusan perlawanan bolasepak EPL antara Liverpool dan Aston Villa yang memihak kepada Villa 3-1 walopun bermain di Anfield. Bayangkan betapa kecewanya ribuan penyokong The Reds yang menyaksikan perlawanan tersebut apabila Liverpool kalah di gelanggang sendiri! Sib baik tak kena belasah 3-0. Percubaan Torres walopun dah sumbatkan 1 gol masih tak cukup mengekang kemaraan Villa utk terus mendahuli..adus parah betol!

Camne? Ada yg pernah terfikir Tottenham akan mendahului liga EPL musim ni? Yeah, walopun masih terlalu awal, aku sendiri tak sangka Spurs boleh berada di kedududukan teratas liga ketika ini dengan 3 perlawanan tanpa kalah! berkongsi mata dengan Chelsea cuma kelebihan gol.

About Man Utd...perasaan dah lega balik bila diorg dah berjaya baiki kedudukan liga. Menang ke atas Wigan harap mencetuskan kembali semangat juang diorg utk menjuarai EPL buat kali ke 4 berturut-turut walopun tanpa Ronaldo. Perlawanan akan datang menentang Arsenal mungkin buat perasaan kembali goyah. Walopun bermain di Old Trafford, mcm2 boleh jadik. Yelah, sedangkan ngan Burnley pon leh lingkup...huhuhu. Malas la nak ckp lagi pasl tuh!. Al the best je la...

*Aku - Ronaldo...argghh nape mesti kau pergi? ceh!...

1 ulasan:

j or ji berkata...

hello azura..

masuk www.sokernet.blogspot.com utk ulasan bolasepak.

glory glory man utd!