MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Selasa, Ogos 04, 2009

Hua..hua..hua...

Hari ni aku amik cuti lagi..bukan emergency leave, tapi cuti ganti sabtu yg raya punya!. Terpaksa juga gunakaan kelebihan yg ada sebab aku ada exam pagi tadi di Kuala Terengganu. So, bila dikira, dicongak, didarab, dibahagi, tinggal 13 hari lagi balance cuti utk tahun nih. Sempat ke tak utk raya and holiday end of this year tak tau ler...
Pagi tadi paper Malaysian Studies. Erm.. camne nak ckp ekk.. nak kata soklan tu susah tak juga, nak kata senang pon tak juga. Tapi yang jadi problemnya ialah bila jawapan yg ada sume betul but we have to choose yg tepat! Perghh... meraban gak la memula tu. Kena passed dulu soklan2 yang ada jawapan mcm tu, dah abis baru rotate balik. Tp yg penting aku percaya kepada hati, jawapan yang aku pilih adalah naluri pertama dan insyaAllah betul..hehehe. Kena lah confident, ye tak? mlm tadi dh baca bagai nak rak sampai tertidur dengan nota2 sekali...ahaks!
Balik umah, kuar lagi..teman mak pegi wat akaun baru Bank Islam. Customer tak ramai mana pun tapi service mak ai..lembap bukan main. Penat duduk tau! Aku yg dh semulajadi ngantuk ( kes tido lewat semalam, bangun awal plak! ) rasa cam nak letak je kepala tp sib baik ingat aku bukan kat umah..huhuhu. Bila dah settle, kitaorg blah pegi Pasaraya Mydin lak. Mak la.. ada aje barang yg dia nak beli. Ikut aje la...
at this moment, mata mmg rasa nak tido tp cuaca panas kat luar. Nak tido pon tak besh! Kepala ni nak pening tak ingat, masa kat bank tadi dh terasa. Sib baik tak tumbang kat situ..acecece.. cam siyes je..hahaha..takde la.. Tp kata org kalo dah ngantuk, kaki tido..panas camne pon tido jugakkan..hehehe.. aku takde la mcm tuh, mmg takleh tido nih. Tu yang tulis kat sini jap. Lepas ni nak prepare utk paper Pengajian Islam lak this friday. taknak la mcm paper tadi, study last minute..tak tau la result camne waopun aku rasa aku boleh jawab dengan baik tadi. Mana la tau kan..huhuhu..

*Aku - Sorry la, tajuk takde kena mengena langsung..ahaks!

Tiada ulasan: