MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Selasa, September 08, 2009

FB & Old Friends

Aduh.. sekian lama serach katFB, semalam aku jumpa beberapa org kawan lama masa skeolah rendah dulu. Iza Azura, Humaidi, Farah dan Nalia. Diaorg ni penah satu kelas dgn aku masa di SK Kuala Dungun sesi 1987-1992. Dulu try cari Iza dgn full name dia tapi tak jumpa, rupanya dia tak guna nama penuh pun, hampeh. Tak kesahlah.. at least berjaya juga aku menjejaki mereka2 ini. Yg paling aku cari si Nuda or her full name; Nurul Huda Ramli. Kat mana la minah tu skrg agaknya.
Humaidi & Farah dah kawin. Nalia n Iza tak pasti sbb aku belum tanyekan pon soklan tu kat diorg. Tp, Iza Azura takkan tak kawin lagi kot. Org cantik cam dia.. sedangkan masa zaman sekolah dulu pon dah ramai peminat. Terima kasih FB kerana akhirnya dapat juga aku jejaki rakan2 lamaku ini. Dh tak herankan.. mmg ramai org cari org kat FB ni; kata Humaidi. Yup! aku setuju sbb aku pon jumpa semula Johnny kat FB lepas lama lost contact since aku berenti keje kat CC, 7 tahun dulu. Begitu gak dgn beberapa rakan masa kat Cosmo dulu. Tapi diorg ni mmg still keep in touch ngan aku sebelum aku aktif kat FB lagi.
Esok pegi keje, lepas cuti n mc hari ni. Kaki sakit lagi, bengkak n sakit bila nak berjalan. Mungkin sbb byk sgt berdiri wat keje dan makan tak berpantang. Lepas keje nak gi MesraMall teman Cuda. Shopping? ah.. belum lagi, sbb belum dpt gaji.

*Aku - Nak beli spek baru ke Henpon baru?....

Tiada ulasan: