MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, Julai 14, 2010

Jejaka Pilihan!

Time WC, jurulatih @ pengurus pasukan (kelab) biasanya jadi org paling sibuk. Sibuk "mengushar" talent2 baru yg boleh dipikat utk menyarung jersey kelab masing2. (Lupakan seketika pemain bintang spt C.Ronaldo & L.Messi) Err..kat bawah ni ada beberapa player muda yg aku confirm mmg mempunyai talent, skill, kelincahan dan kepantasan yg tak tersangka sebelum ni. Tapi yg pasti mereka ini adalah antara pilihan aku "kalau" aku jd pengurus.


Mesut Oezil : Jerman
Pilihan pertama aku, sbb dia mmg bagus n cute. hahaha..

Gonzalo Higuain : Argentina
Antara penyelamat skuad Argen, pun cute gak!


Edgar Barreto : Paraguay
Boleh tahan gak skill dia nih.


Javier Hernandez : Mexico
Confirm dgn MU musim depan.



Giovanni Dos Santos : Mexico
Lincah, laju..mcm lipas kudung.



Thomas Muller : Jerman
Hero Jerman, pemenang kasut emas dan pemain muda terbaik.



Lucas Podolski : Jerman
Aku x tau nk klasifikasikan dia camne. Ramai sgt org sebut nama dia.



*Aku - For record, tonton semua match WC 2010!

8 ulasan:

akuPM berkata...

aku suke kau..paling cute..n ramai kwn2 ko sslalu sebut name ko..ZURA! ZURA!ZURA!..hehe

-MsGoodNite- berkata...

ceh! itu baru sket tuh!

Zampeada berkata...

amboi calon2 suami kau... eh... pemain... hehehe...

-MsGoodNite- berkata...

Bukan calon suami.. calon boypren jer...
agak2 boleh tak? hahaha

Zampeada berkata...

boifren ke? *gelak jahat*

fndrocka berkata...

tengok semua match?? salute!!

-MsGoodNite- berkata...

zam : aku mmg nk suruh ko gelak, hiburkan hati!

fndrocka : "semua" bererti termasuk yg missed tp tgk ulangan..hahaha

Sang GOomaLL berkata...

gua kaki bangku.. no komen.. hhuhuh..