MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Isnin, Julai 12, 2010

Sang Juara Baru!

Kesian Torres. Kat padang terpinggir, dh menang pun terpinggir.

Ramai yg suka bila kemenangan Spain menepati ramalan. Tahniah kepada Spain kerana berjaya muncul pertama kali di pentas akhir Piala Dunia dan sekaligus menjadi juara baru. Tahniah juga kepada Holland kerana membaiki kedudukan sbg naib juara berbanding hanya ke pusingan ke-2 4 tahun lalu.


Perlawanan yg melarat hingga ke masa tambahan, mmg sudah dijangka akan menghasilkan gol disaat2 terakhir lazimnya dari Spain. Hero biasa la kalah dulu, menang kemudian. Jaringan Iniesta menafikan Holland utk muncul juara kali pertama selepas 2 kali kecewa di final. Pemilihan Iniesta sbg Man of the Match mungkin bersesuai utk perlawanan final tu sbb dia dh jadi hero, tp kalau sebagai pemain terbaik keseluruhan sepanjang kejohanan aku tak setujulah. Org lain lebih layak.

6 ulasan:

Ridhwan Breakaz berkata...

sepanjang kejohanan aku bagi 5 org

1) Thomas Muller..
2) Diego Forlan
3) Busquete (betol ke eje)
4) Keisuke Honda
5) B.Swentenger ( x reti eje)

-azura- berkata...

Forlan kena.. Muller pun kena.

nanti aku nk post entry pasal player plak!

fndrocka berkata...

torres baru main 5 minit dah nak sakit2 sendi

-azura- berkata...

Haha.. patut la duk kat bangku simpanan jer.. kesian!

erm..not important for u to know ;) berkata...

wekk..udah2 la tu...abes suda... ;p

-azura- berkata...

haiza : yg abis WC, tapi bola tak penah abis. lepas ni EPL sambung balik, liga sepanyol, liga italy..hehehe