MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Rabu, Ogos 18, 2010

Saya suka diee..... ;-)

Aku penah buat preview tentang filem Penelope sebelum nih. Citer yang agak menarik. Tambah menarik kerana ada Crhristina Ricci dan James McAvoy.



Tak lama lepas tu, Astro main plak citer Wanted, juga lakonan McAvoy. Best! Action ada ala-ala matrix sket. Then baru aku perasan aku pernah tgk muka James McAvoy ni dulu. Bukan kat pasar malam, bukan kat stesen LRT tp dalam filem The Chronicles of Narnia - The Lion, The Witch & The Wardrobe. He is Mr. Tumnus the faun. I luv Mr.Tumnus.


Skrg, baru aku tahu aku mmg suka suka suka dan suka sgt kat "Mr. Tumnus" nih! Hahaha..









*Aku - Heh!

7 ulasan:

ymn berkata...

siyes .. klu kulit dia itam sikit sikit .. siyes mcm aku .. so apakah ..?? hahahahahha

-MsGoodNite- berkata...

ymn : aku baca stetmen ko mcm nk terkeluar je isi perut! :P

Zampeada berkata...

ini boifren baru kau ke zura... aduh tak berkenan lah pakcik. cari lah org melayu zura...

-MsGoodNite- berkata...

i baru nk berkenalan... bagi la kenal2 dulu. heheh

Zampeada berkata...

budak2 zaman skrg ni... *geleng2 kepala*

-MsGoodNite- berkata...

huhuh.. pakcik ni, kalo ada anak agaknya kena ikat anak pakck tu yea.. hahaha

Zampeada berkata...

tade lah nak ikat. cakap je pown... budak2 skrg pantang ditego... berjela jawabnya... *geleng2 kepala*