MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Selasa, September 28, 2010

Hari Bergaloks!!

Baru balik dr KL..opss! *australia la. 27hb Sept - Isnin - Aktiviti bjalan lancar..dpt join sesi dialog bsama Negarawan - YABhg Tun Dr. Mahathir Mohamad. Byk info, nasihat dan pandangan yg dberi. Beliau mmg tokoh bjasa. Dah tamat tempoh masih dkenang. Pemimpin yg aku kagum spai hari ini. Byk soalan yg dkemukakan dan byk juga yg x dpt dpenuhi kerana tuntutan masa YABhg Tun sgt terhad. Aku tlepas peluang bgambar dgn Tun sbb lewat masuk ke dwn ptg itu kerana shopping. Hanya dpt snap beberapa kali dr jauh.
Sesi sebelumnye dpenuhi oleh saudara Kamal Afendi, seorang pengkaji barangkali tentang jenayah. Memang cukup terkenal dgn ceramah2nye cara utk mengelak, membendung jenayah dlm negara. Pengisian yg biasa2 saje tp cara penyampaian aku beri 'A'. Beliau boleh dikelaskan sbg entertainer..serious entertainer. Pasal topik yg dbincang berat tp beliau boleh buat audience rase rileks. Kalau sapa2 yg penah attend ceramah Kamal Afendi tentu setuju dgn aku.

Lets talked about lunch hour on that day. Waktu yg dpenuhi dgn aktiviti mkn n shopping. X byk yg dbeli. Dgn tempoh masa terhad (b4 4pm kena ada dlm dwn sesi Tun), beli yg btl2 teringin je. Ada sale 50% di SODA Boutique, aku beli sepasang jeans. Then another 50% di VOIR, aku beli sepasang soft strecheble jeans kaler coklat. Last but not least, F.Timber purse. Nasib baik Levi's xde sale. Pasal aku dh masuk then keluar balik keh keh keh! Kwn2 lain xyah citer, 2-3 beg plastik sorang. Itu pasal lambat masuk dwn.

Bln dpn naik KL lg tp mgkin x syok nak shopping coz bkn time gaji..kecian kt kami.. Huhuhu.. Oh! Nanti aku post gmbr yg sempat posing..daa


*Aku - Dah lame x g KL dgn kawan2

8 ulasan:

Anonymous berkata...

alaa... baru balik dari KL... Kuala London kan..kan...kan... how's the queen?

-MsGoodNite- berkata...

keh keh keh! Asalnye nk ke ostrolia tp flight silap landing kt kuala london as u said hehe.. Queen?? Xthu bila nk pencen! *sambil geleng2 kepala..

Zampeada berkata...

masih ada chance lagi nak ngorat prince william!

aku kagumlah dgn bakat kau shopping dlm masa singkat. ada tips?

-MsGoodNite- berkata...

William? x minat. baik harry sket...
tips? erm.. tak payah ronda semua, beli yg depan mata jer.

Linglung berkata...

lu baru balik dari oz??

xde souvenir ke ?? huh!

Anonymous berkata...

zura: prince hairy kah hairy potty? :0P~

-MsGoodNite- berkata...

LingLung : lu tak pesan pun...

ery : prince harry of course

Anonymous berkata...

hahaha... yg kat muzium madam tausa tu kan?