MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, Oktober 09, 2010

Apa jadi pada Tupac?

Jam menunjukkan pukul 2 pagi. Tupac sedang lena tidur. Tiba-tiba dia terjaga. Terasa sesuatu yg harus dikeluarkan dari batang tubuhnya. Tupac terus bangkit dari katil dan melangkah keluar menuju ke toilet. Fak! Maki Tupac dlm hati. Ada org dalam toilet. Mesti tak lain tak bukan Coolio sbb Tupac menyewa berdua dengan Coolio. "Cool! Kau buat ape lagi kat dalam tu? Cepat la sikit..aku dah lama tunggu ni. Dah tak tahan, tau tak!", laung Tupac kepada sahabat yang dicintaiknye itu. Coolio sedang memerut barangkali kerana lebih 15 minit dia berada dalam toilet itu. "Ala, tunggu la kejap. Aku tengah sakit perut sangat2 nih! Agaknya makan karipap kau bawak balik tadi, tak?", balas Coolio dari dalam toilet rumah bujang dua bilik, satu toilet merangkap bilik air itu. Daripada nada suara yg keluar mmg sah dia menahan kesakitan utk mengeluarkan isi perut yg dihadam.

Tupac kembali ke bilik apabila dirasakan hajatnya tadi beransur hilang. Bahaya gak Tupac nih! Lama-lama  tahan2 kencing ni, kena batu karang baru meraung. Tupac berbaring semula ke katil sambil melelapkan matanya. "Pac! Aku dah sudah ni", kedengaran suara Coolio dari luar bilik memberi isyarat. Lalu dengan langkah malas Tupac keluar dari bilik menuju ke bilik air. Di dalam bilik air, dapat la beliau melepaskan hajat yg tertangguh tadi. Lama. Tapi tak puas sebab kencing tak keluar. "Peh! Apehal plak? Takkan baru tahan sekejap dah kena batu karang kot?!" Tupac cuak. Diterannya beberapa kali. Macam org nak bersalin pulak main teran-teran. Tupac masih sabar menunggu dalam toilet. Masih terasa nak kencing dan akhirnya lega. Hajatnya dah lepas. Lepas selesaikan apa yg patut, Tupac melangkah laju menuju ke biliknya.

"Eh! Apesal basah ni? Takkan la basuh sampai basah seluar pulak?". Tupac bingkas bangun. Dirasa seluarnya basah. Selimutnya juga basah dan yg paling haru, tilamnya juga basah........

6 ulasan:

Ridhwan Breakaz berkata...

lol..kencing mlm kew??

-MsGoodNite- berkata...

ko pikir? keh3x...

Qaery berkata...

hahahahaa... X:D

Linglung berkata...

ni adaptasi dr kisah hidup lu kan? ye dak??

-MsGoodNite- berkata...

ling lung - kah kah kah! kurang tepat der...

Apexgrizzly berkata...

aku ingatkan tupac rapper tu