MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, Disember 04, 2010

Host 2018 & 2022

Okeh! Kita stop dulu citer pasal petrol naik, gula naik nih!. Mak takde masa nak gosip lama2 pasal benda tu sume, pasal korang carut la 40 hari 40 malam. Benda takkan berubah, okay?!





Cuma nak tulis sket pasal pemilihan hos WC 2018 & 2022. Kelmarin mmg aku ada tgk rancangan pembidaan tu kat chnl bape ntah, lupa plak pasal secara tak sengaja tekan chnl tu. England sedang berkempen utk bidaan England sbg tuan rumah 2018. Yg aku ingat, David Beckham, PM Britain dan Prince William menyampaikan hujah2 kenapa England patut dipilih sebagai tuan rumah WC 2018.

Tapi aku tak tunggu sampai abis pun, tgk siaran ulangan Inter dgn team mana ntah. Lupa lagik!

Hari ni, dlm berita menyiarkan kalo Russia telah dipilih menjadi tuan rumah 2018. Qatar pula tuan rumah untuk 2022. Peh! Aku dpt bayangkan kesedihan Beckham kerana beliau merupakan antara person yg bersungguh2 berkempen untuk WC2018 sejak di Afrika Selatan lagi. Tapi apakan daya, takde rezeki la tu. Tunggu ko tua sket lagi kot, baru England jadi tuan rumah. Masa tuh, ntah aku dan ko masih ada lagi ke tidak di atas bumi Allah yg indah ini.

Jom, kita ke Brazil plak 2014 nih!

Tiada ulasan: