MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Khamis, Disember 09, 2010

Mari Merepek

Dah pukul 12 lebih tapi aku masih belum tidur gak. Aiseh! semalam bukan main lagi tidur awal, mlm ni boleh keras mata plak. Maunye idok, dah ptg tadi lepas balik keje, dibantainye tido sampai kul 7. Mentang2 le takleh solat. Cantek punye perangai. Macam setan!

Ni kira dah masuk hari kamis, la kan? Haa..seperti biasa, hari kamis menjadi hari yang dicintai oleh insan-insan yang suka hari kamis. Pasal? Pasal dia punya pasal la...keh keh keh!
Tapi bagi aku, I lurve Thursday sebab Jumaat hari aku cuti. Sejak dua menjak ni, apesal la terasa malas sgt nk bekerja. Apa nk jadi la nih?!

5 ulasan:

Zampeada berkata...

apa da...

- GC - berkata...

kenapa cuti jumaat?

- GC - berkata...

kenapa cuti jumaat? jelesnya

-MsGoodNite- berkata...

GC - kenapa cuti jumaat? pasai gua kat terengganu skrg. kalo lu kat kedah mesti lu pun cuti jumaat, kan? keh keh keh!

aKuPm berkata...

pttla mate ko xnk tdo...die nak ajak ko overnite arr tu sbb tuan die hobi tdo jer slalu keh keh keh