MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Khamis, Januari 13, 2011

Entry Awal Pagi

Gua sangap nak tido sebenarnya. Mata gua ni dah tak buleh nak bukak dah. Tapi pasal gua tahan jugak, rasa mcm naik juling dah. Padahal esok pepagi nak bangun pi keje tuh! Agak kurang hajar gak la gua pada mata gua ni, ye?

Apehal pulak yang gua beriye-iye tahan mata gua ni? Ah! Pasal gua sorang2 kat umah skrg. Bila dah sorang2, keupayaan utk melelapkan mata mmg berada ditahap yang paling rendah. Alamatnya, gua layan "Anda Ada 60 Saat".

Abis ni, tak tahu lagi gua nak layan citer apa pulak.. Twilight barangkali...

10 ulasan:

Zampeada berkata...

kes jiwa kacau...

akuPM berkata...

awat hang xleh tidoq?? teringat kisah lama ka...? di waktu bercanda-canda di bawah sinaran bulan purnama....CUTTTTTTT!!!!!!!(jerit amat nispu)huhu

-MsGoodNite- berkata...

Haiza - hahaha, mana ada..

Zam - mungkin..

♥ Juliana Violet ♥ berkata...

Hi dear. A Walk To Remember Mandy Moore berlakon. :)

Sorry ye lama tak menjengah blog. Busy sgt. Dah berapa hari lunch tapau roti mamam dekat meja office. =)

Try click dekat dialog Jamie and Landon yang Vee letak dekat blog Vee tue. :)

Ada lagu Mandy Moore nyanyi dalam filem tu. :)

akuPM berkata...

nape xsemesej or sekolling aku...kiter ble seonline kat sefesbuk tuk secetting beb..:P

-MsGoodNite- berkata...

Cik Vee - Oh! Mandy more.. I confuse dengan filem lakonan Robert pattison heheh

haiza - ah! malam2 mane leh kacau org laki bini... hehehe

-MsGoodNite- berkata...

Cik Vee - Oh! Mandy more.. I confuse dengan filem lakonan Robert pattison heheh

haiza - ah! malam2 mane leh kacau org laki bini... hehehe

anntaj berkata...

twilight best!

Linglung berkata...

lu layan cite Hachiko..syok! xpun nnt cari dvd cite khurafat..layan sorang2 memalam..ngam?

-MsGoodNite- berkata...

anntaj - Mmg best giler...

Linglung - gua mengaku, gua mmg penakut tgk citer seram mlm2... bukan mcm lu, wat alasan terkejut!