MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Ahad, April 10, 2011

Cinta Ini Membunuhku

Hari ini gua nak ajak lu orang nyanyi sama-sama dgn gua. Kalau sebelum ni, gua pilih lagu Fiq, kali ni gua pilih lagu D'Masiv, sebuah band dari Indonesia. Sepanjang pemerhatian gua, lagu-lagu dari band ni mmg best2 belaka. menusuk kata omputeh. Okeh! Tunggu apa lagi? Layanzzzz...



Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Reff :
Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkan mu
Cinta ini membunuhku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Ulang Reff


Tiada ulasan: