MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Jumaat, Ogos 26, 2011

It's been updated!

Ramadan merangkak pergi. Syawal menghampiri. Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana masih memberi kesempatan kepada diri ini utk menikmati Ramadan buat kesekian kalinya. Semoga, diri ini juga masih sempat utk menyambut lebaran dan seterusnya mengharung hari-hari mendatang yg bahagian dan berliku. InsyaAllah.

Okeh! Cukuplah mukadimah gua utk entry ni. Tapi sempena bulan mulia ni tak elok pulak rasanya kalo gua nak citer mengumpat keji hal org. Walaupon sebelum ni dah berbakul-bakul dosa umpat keji org yg gua buat, tak tergamak pulak rasanya di bulan mulia ni nak buat dosa free.

Jadi, apa point gua tulis entry ni? Adakah gua nak bersyarah atau beri nasihat? Takdelah. Jangan risau kalo lu org jenis yg tak suka baca @ dengar benda-benda baik. Gua belum cukup ilmu nak nak bersyarah. nasihat pon setakat nak bagi kat budak sekolah rendah, boleh la. So point gua skrg cuma sekadar nak update blog. Bersawang ke tidak, gua tak pasti. Tapi gua ingat, kalau pun lama gua tak update, dalam sebulan ada jugak la gua up. Walaupun ada gua dengar industri blogging skrg dh suram. Iye ke? Lu org fikir lah sendiri.

Sebenarnya gua nak tulis surat, nanti la gua post kat sini. Salam Ramadan dari gua dan Selamat Hari Raya!

Tiada ulasan: