MsGoodNite ialah

Foto saya
Terengganu/Selangor, Malaysia
Selfish and Arrogant

Sabtu, November 19, 2011

Saya Anak Malaysia

Pada yang tak tahu, pertembungan konflik antara Malaysia - Indonesia ni dah lama berlaku. Konflik dari byk sudut, baik segitiga, membujur, melintang. Okeh! Itu merepek. Baik dari segi politik, budaya, bahasa, lagu dan lain-lain yg sewaktu dengannya. Terbaru, terntang isu perebutan (tanah ke pulau?) di sempadan Sarawak dan Kalimantan. Terus terang, gua tak amik port sangat. Mungkin gua dasar rakyat yg cuma ambik mudah dlm setiap hal. Lantak lah, lu orang nak ckp apa. Gua malas nk ckp soal politik.

Isu yg nak gua bangkitkan di sini ialah konflik antara dua negara ni tidak akan pernah padam sampai bila-bila. Ingat tu! Hatta para pemimpin dua negara ni berjabat tangan, senyum berpelukan, tetapi hakikatnya rakyat di bawah akan sentiasa memprovokasikan pergaduhan. Sukan Sea Palembang 2011. Peh! Buakn main lagi dihanjingkan Malaysia oleh rakyat2 Indonesia yg rendah mentaliti. Baik. Mungkin ada kesilapan bagi satu pihak dengan memberikan provokasi yg sgt keras dan kasar tp seharusnya ia dinilai dalam konteks sukan. Bukan melibatkan seluruh negara sehingga mencetuskan perbalahan, caci maki pemimpin, keturunan bangsa dan sebagainya.

Oleh kerana mentaliti yg rendah atau mmg dasar orang-orangnya begitu, perkataan yg keluar mmg menyedihkan. Dan gara-gara perkara seperti inilah gua kata, dua negara ini akan terus menghadapi konflik. Secara rasmi atau tidak rasmi. Serius plak entry gua kali ni. Gua cuma nak share link kat bawah ni jer...

Video Julia Perez dgn bra laser

1 ulasan:

adam berkata...

nak buat seks dgn awak boleh tak?